BEGIN:VCALENDAR VERSION:2.0 PRODID:-//UŠĆE Shopping Center - ECPv6.2.5//NONSGML v1.0//EN CALSCALE:GREGORIAN METHOD:PUBLISH X-WR-CALNAME:UŠĆE Shopping Center X-ORIGINAL-URL:https://usceshoppingcenter.rs X-WR-CALDESC:Events for UŠĆE Shopping Center REFRESH-INTERVAL;VALUE=DURATION:PT1H X-Robots-Tag:noindex X-PUBLISHED-TTL:PT1H BEGIN:VTIMEZONE TZID:Europe/Belgrade BEGIN:DAYLIGHT TZOFFSETFROM:+0100 TZOFFSETTO:+0200 TZNAME:CEST DTSTART:20180325T010000 END:DAYLIGHT BEGIN:STANDARD TZOFFSETFROM:+0200 TZOFFSETTO:+0100 TZNAME:CET DTSTART:20181028T010000 END:STANDARD END:VTIMEZONE BEGIN:VEVENT DTSTART;TZID=Europe/Belgrade:20180526T170000 DTEND;TZID=Europe/Belgrade:20180526T190000 DTSTAMP:20240328T132131 CREATED:20180524T123511Z LAST-MODIFIED:20180527T213544Z UID:8594-1527354000-1527361200@usceshoppingcenter.rs SUMMARY:Jedi kao šampion DESCRIPTION:Spoj izbalansirane ishrane i vrhunske tehnologije: \nKompanija Beko i FK Barselona u borbi protiv gojaznosti kod dece \nKompanija Beko\, jedan od vodećih evropskih brendova bele tehnike\,  pokrenula je inicijativu usmerenu na podizanje svesti o globalnoj epidemiji dečije gojaznost: „Jedi kao šampion“ kroz edukaciju o važnosti kvalitetne ishrane\, kao i podsticaj potrošača da se ugledaju na svoje heroje iz fudbalskog kluba Barselona i – jedu kao vrhunski sportski profesionalci. \nKompanija Beko je sa time u cilju angažovala svetski poznatog kuvara iz Italije\, Alesandra Borgezea da pripremi niz svojih ukusnih i zdravih recepata koje je zatim odobrila i dr Antonija Lizaraga\, glavni nutricionista fudbalskog kluba Barselona. \nRecepti se mogu pronaći na sajtu  „Jedi kao šampion“ na kom roditelji\, deca i porodice\, kroz niz zabavnih aktivnosti\, mogu da sagledaju savete za zdravu ishranu i recepte\, čime Beko inspiriše\, podiže svest i edukuje porodice o važnosti zdravog i izbalansiranog životnog stila.  \nPredstavljajući novu liniju dr Antonija Lizaraga istakla je važnost izbalansirane ishrane: „Da bi fudbaleri bili u top formi\, pridržavaju se zdravog režima ishrane koji pomaže u ostvarivanju potreba vrhunskih igrača. Deca bi takođe trebalo da se hrane na taj način\, kako bi imala dovoljno energije kroz konzumiranje zdravih\, izbalansiranih obroka. Kompanija Beko pomaže deci i roditeljima širom sveta i na inovativan način\, kroz spoj tehnologije i izbalansirane ishrane\, podstiče kvalitetniji život svake generacije.“ \n \nDirektorka marketinga Zejnep Jalım Uzun\, objasnila je kako poslednje inovacije kompanije Beko inspirišu zdravu ishranu: „U kompaniji Beko\, težimo da svakim danom učinimo živote naših potrošača boljim i u tom procesu smo posvećeni da im pomognemo pri odabiru zdravijih opcija za svoje porodice. Trudimo se da se izborimo sa problemom dečije gojaznosti ne samo kroz naše inovativne proizvode i tehnologiju\, već i kroz partnerstva i inicijative koje pokrećemo\, kao što je i ova s našim prijateljima iz fudbalskog kluba Barselona\, kroz kampanju Jedi kao šampion.“ \nNa najvećem međunarodnom sajmu kuhinjskih aparata EuroCucina 2018  koji se održava u Milanu\, kompanija Beko je učestvovala predstavivši inovacije u dizajnu i proizvodima. \nPredstavljeni su inovativni ugradni uređaji koji se lako mogu uklopiti u različite stilove i niz uređaja čije se tehničke inovacije uklapaju sa savremenim potrebama i stilom života. Ova rešenja omogućavaju korisnicima da uživaju u inovacijama i neprikosnovenom kvalitetu čuvanja i spremanja hrane na zdrav način i unaprede svoje kulinarsko iskustvo. \n\nNeoFrost™ odvojeno hlađenje\, ugrađena u liniju kombinovanih Beko frižidera\, koja stvara idealno okruženje kroz dva odvojena sistema hlađenja – zamrzivaču i frižideru.\nSplit&Cook® tehnologija\, koja omogućava istovremeno spremanje različite hrane u jednoj rerni\, na dve različite temperature\, u rasponu i do 80°C\, čime se štedi i na vremenu i na prostoru.\nHobToHood® pametnu tehnologiju koja automatski prilagođava nivo ventilacije za dato vreme kuvanja.\nFlameAdjust™ koji korisnicima omogućava da prilagode jačinu plamena na ringlama\, na precizan i kontrolisan način u čak devet nivoa.\nMašine za pranje sudova sa AutoDosing tehnologijom koja omogućava precizno i kontrolisano doziranje deterdženta. \n\n \nO brendu \,\,Beko“: \nBeko je drugi najveći evropski brend bele tehnike (podatak iz decembra 2016.) i brend sa najbržim rastom u ovom sektoru. Premijum je sponzor fudbalskog kluba Barselona. Internacionalni je brend kućnih aparata Arčelik grupe\, koja ima 14 fabrika za proizvodnju bele tehnike sa trideset hiljada zaposlenih širom sveta i predstavništvima u dvadeset i sedam država. URL:https://usceshoppingcenter.rs/event/jedi-kao-sampion/ ATTACH;FMTTYPE=image/jpeg:https://usceshoppingcenter.rs/wp-content/uploads/2018/05/jedi-kao-pro.jpg END:VEVENT END:VCALENDAR