BEGIN:VCALENDAR VERSION:2.0 PRODID:-//UŠĆE Shopping Center - ECPv6.2.5//NONSGML v1.0//EN CALSCALE:GREGORIAN METHOD:PUBLISH X-WR-CALNAME:UŠĆE Shopping Center X-ORIGINAL-URL:https://usceshoppingcenter.rs X-WR-CALDESC:Events for UŠĆE Shopping Center REFRESH-INTERVAL;VALUE=DURATION:PT1H X-Robots-Tag:noindex X-PUBLISHED-TTL:PT1H BEGIN:VTIMEZONE TZID:Europe/Belgrade BEGIN:DAYLIGHT TZOFFSETFROM:+0100 TZOFFSETTO:+0200 TZNAME:CEST DTSTART:20180325T010000 END:DAYLIGHT BEGIN:STANDARD TZOFFSETFROM:+0200 TZOFFSETTO:+0100 TZNAME:CET DTSTART:20181028T010000 END:STANDARD END:VTIMEZONE BEGIN:VEVENT DTSTART;VALUE=DATE:20181105 DTEND;VALUE=DATE:20181106 DTSTAMP:20240328T205833 CREATED:20181105T212726Z LAST-MODIFIED:20181105T213142Z UID:9512-1541376000-1541462399@usceshoppingcenter.rs SUMMARY:PREMIJERNO: NOVA VIVA VOX RAPSODIJA DESCRIPTION:Svetska premijera filma o jednom od najpopularnijih bendova ikada\, grupi Queen\, bio je odličan povod da hor Viva Vox\, u saradnji sa Cineplexx Srbija\, ekranizuje jednu od svojih najprepoznatljivijih obrada – pesmu „Boemska rapsodija”. \nNajpopularniji srpski hor nastavlja da spaja film i muziku\, pa se nakon nekoliko obrada numera iz filmova odlučuje da publici predstavi njihovu verziju jedne od najomiljenijih pesama mnogih generacija\, koja je odavno muzički klasik. \n \nJelena Mitrović\, rediteljka spota\, otkriva ideju koja se krije iza „Boemske rapsodije” ispričane glasovima Viva Vox-a: „S obzirom na to da je Viva Vox svojom obradom ove pesme doneo nešto potpuno novo\, osećala sam odgovornost da smislim scenario koji je autentičan i koji predstavlja i moj subjektivni doživljaj ove pesme. Svi znaju i vole ovu pesmu i u svakome ona pokreće nešto\, a ja sam pokušala da prikažem ono što je meni najsnažniji osećaj vezan za ovu pesmu\, a to je ta unutrašnja borba. „I just killed a man” sam oduvek doživljavala kao ubijanje jednog sebe\, a ne drugog čoveka\, pa sam htela time da se poigram.” Rediteljka dodaje da su\, kao i kroz ranije spotove koje su Viva Vox i njen tim radili zajedno\, svi u spotu učestvovali kreativno\, svako iz tima i svako iz hora je doneo nesto svoje. „Sve vreme sam razmišljala i o tome da bih volela da napravimo spot koji bi se dopao autoru pesme\, što je još jedan dokaz da su neki ljudi zaista besmrtni”\, zaključuje Jelena. \n \nNovi vizuelani spektakl iz radionice Viva Vox-a potpisuje kreativni tim sa kojim hor već dugo sarađuje. Za video-spot je zadužen „Red & Blue studio”\, dok je za zvuk zadužen „ATTIC Studios”. URL:https://usceshoppingcenter.rs/event/premijerno-nova-viva-vox-rapsodija/ ATTACH;FMTTYPE=image/jpeg:https://usceshoppingcenter.rs/wp-content/uploads/2018/11/VIVA-VOX-Bohemian-Rhapsody-photo-3-Danilo-Mijatović.jpg END:VEVENT END:VCALENDAR