Obožavam trenutak kad po prvi put otvorim rokovnik za novu godinu. Prazne strane kao da jedva čekaju da budu krcate planovima. Čim su se otvorile radnje u Ušću 2. januara skoknuo sam do prodavnice Ars po novu Moleskine agendu iz „Star Wars“ limitirane serije. Priznajem, malo sam se dvoumio između poruke koju nosi sveska sa Yodom i one sa Han Solom ali na kraju je presudilo „Do or do not. There is no try“. Ah mudri Yoda!
Jedan od principa kupovine od koga nikad ne odustajem je da na rasprodaji nikad ne kupujem nešto za šta ne bih platio punu cenu, i zato najviše volim onaj trenutak u sezoni sniženja kada popusti rastu, a najbolji komadi se još nisu razgrabili. To se posebno odnosi na cipele i moja najbolje čuvana shopping tajna (iako budimo iskreni nije baš potpuno tajna jer se nalazi na sred Ušća ;)) je kolekcija Mr.B at Aldo. U pitanju je limitirana kolekcija koju je Aldo napravio kao svojevrsni „gentlemens boutique“. Ovi modeli su u Beogradu samo dostupni u Ušću a budući da Mr. B nose holivudske face poput Džejmija Dornana i Rajana Rejnoldsa, vredi požuriti i nabaviti modele sezone poput ovih sa „monkstrap“ detaljima (što je modni jezik za kopčanje šnalama).
Totalno me vozi adrenalin dobrog provoda u kupovini i idem dalje u potrazi za limitiranim komadima, koji su mi nekako shopping lajtmotiv ovog puta. Sjajno! Kaput od alpake iz Zara ograničene serije je snižen sa 22.990 na 9.990! Dupla doza retro stila kad nađem način da ga kombinujem sa omiljenim somotskim pantalonama i novim cipelama.
OK, sad mi je definitivno pao šećer od uspešnog stampeda po radnjama. Šta bi bio slatki ekvivalent limitirane serije? Ovi Homemade Company sladoled macaroons iz CoffeeRooma. Mljac! Ali to nije sve od dezerta jer sam na izlasku iz centra sam još skoknuo do Sephore po podjednako sugary arome kupke. Zato što su, pogađate već, limitirana serija koja se prodaje samo ove sezone.
No Comments