Ove jeseni, američki modni klasik GUESS ponosno predstavlja modele Amanda Cerny, Gwen Van Meir, Erin Cummins, Amanda Rodriguez, Julien Marlon i Charlie Matthews u zadivljujućoj reklamnoj kampanji koja u prvi plan ističe najnovije trendove u ready to wear komadima, naočari, satove, nakit, obuću i torbe bez kojih nećete moći.
Kampanja, snimljena kroz objektiv modnog fotografa Josha Ryana u Joshua Tree, u Kaliforniji, vodi gledaoce na putovanje kroz pustinju. Modeli nose niz kombinacija zasnovanih na jeansu unutar serije zemljanih tonova, uz povratak klasičnom osećaju GUESS kampanje. Ključna pustinjska svetlost Kalifornije poboljšava nasleđe GUESS kampanje i usmerava povratak na korene brenda u Los Anđelesu.
Ženski deo kolekcije nudi mešavinu denim silueta u obliku ogromnih jakni s krznenim okovratnicima, visokim strukom, skinny jeans, mikro mini suknje i klasične topove na kopčanje. Eko krzno ove sezone prisutno je u raznim ultra šik jaknama u rasponu od meke ružičaste do trešnja crvene. Baštanski svež print uočljiv je na cvetnim kombinezonima i pruža adekvatnu količinu boje, dok mini haljine u čvrstim i zmijskim print kombinacijama otkrivaju najseksipilniju stranu jesenje kolekcije. Za muškarce, vezene denim jakne, farmerice i prljave kožne motorke su ključni stilovi odeće. Tretirani jeans i majice sa grafičkim logotipom igraju istaknutu ulogu u jesenjoj ponudi, dajući dodatnu oštrinu asortimanu.
Kolekcija jesen/zima 2018 dostupna je u GUESS radnji u– UŠĆE Shopping Centeru.