Društvene mreže su postale kao onaj dosadni prijatelj koji je deo ekipe toliko dugo da niko ne može ni da zamisli da ga ne pozove. Svi obraćaju pažnju samo na njega, nervira te većinu vremena: neverovatno je zahtevan, nikada ne zaćuti, ali zapravo ga baš voliš! Zapravo ti možeš da ga ogovaraš do besvesti, ali ako neko nešto kaže protiv njega pretvaraš se u besnu devojku koja je spremna da ga brani do poslednje žrtve.
Tako nekako se osećam kada razmišljam o Instagramu. Svakodnevno uništava moj život! Poduktivnost mi na nuli i pravi sam opsesivni špijun, plus skoro nikada nisam zadovoljna svojim ručkom, jer mi se čini da svi ostali uvek jedu nešto boje, što pritom izgleda super fotogenično. Ali moram da priznam, istovremeno i obožavam Instagram jer tamo stanuju svi moji prijatelji. Sprečava dosadu kad čekam nilo šta, i oh da, pravi je izvor inspiracije! Osećanja su mi potpuno pomešana.
Tamo sam, na primer, pronašla “Uništi dnevnik” dnevnik. Šta?! Da, zvuči blesavo, ali radi se o jednom od najzabavnijih načina za vođenje dnevnika (svoj krijem ispod dušeka, ali ššš). Uglavnom, svaka strana ove knjige daje ideje kako je najlepše možeš uništiti – pravi kreativni haos! Crtala sam pomoću kafe, ukrašavala lišćem i cepala i vraćala strane. Upozorenje – jako je zarazno. Prvi put sam je videla na Instagram nalogu Vulkan knjižare (@vulkan_knjige) koja se nalazi na drugom spratu Ušća! Sad je na mojoj listi novogodišnjih poklona.
Volim i Twitter, tamo pratim random zabavne ljude. Facebook mi je okej za nasumične vesti, a Tumblr za GIFove (koliko puta možete neki da gledate? Ja u beskraj)… Na Twitter profilu Women’s Secret (@womensecret) videla sam da je u radnju u Ušću stigla kolekcija “Mickey Mouse”. P r e s l a t k o! Naravno, da sam uz novu pidžamu kupila i Homemade slatkiše (dve reči: kokos torta! Korica od belanaca, lešnika i badema, vanila krem sa kokosom, listići kokosa i badema…).
Okeeeeej, zanela sam se! Gde sam stala… Oh da, ono o šta trenutno vagam jeste da li su mi bolji Snapchat ili Vine. Obe mreže jesu namenjene deljenju video snimaka, dok na Snapchatu fotografije i snimci nestaju čim ih primalac vidi, na Vine-u je poenta da video zapise pogleda što veći broj ljudi (za svakih 500 prikaza stiže notifikacija i mala čestitka, ma kako ih ne voleti!). Razlika je u tome što su snimci na Vine-u ograničeni na samo šest sekundi, a na toj mreži ima značajno više gledalaca, nego autora. Kao i Youtube i Netflix, Vine je proizveo zvezde, na primer Shawn Mendes sada nastupa sa Taylor Swift, par koji nastupa pod imenom „Us the Duo“ je potpisao ugovor sa izdavačkom kućom Universal Records (njih obavezno zaprati!). Ozbiljno razmišljam o novoj video karijeri, dok su svi moji prijatelji potpuno ludi za Snapchatom…
Koja je tvoja omiljena društvena mreža?
P.S. Da li me već pratiš na Facebooku, Twitteru, Instagramu i Pinterestu?
No Comments