Ovaj lep, sunčan prolećni dan provodim na Kalemegdanu, odakle puca svima dobro poznat, neverovatan pogled na lepote zbog kojih stranci toliko vole naš grad, a na koje sami često zaboravljamo. Deli nas samo reka, ali preko puta mene, prostire se„moj“ Ušće Shopping Center. Posmatram ga i namerno kažem moj, jer za mene je Ušće mnogo više od shopping centra. To je mesto na koje sam, posle prvog dejta sa sadašnjim suprugom, pobegla od avgustovske vreline i gde smo jedno drugom ukrali poljubac. Baš tu se sa drugaricama oduvek silno zabavljam, isprobavajući raznorazne odevne kombinacije. To je i mesto na kom sam odgledala sve moguće filmove istog momenta kada se pojave, na kome sam pronalazila klopu i kad mi se nešto jelo, a nisam znala tačno šta, omiljeni kutak za ispijanje kafe i tračarenje, ali i sklapanje poslova.
Složićete se sa mnom da živimo u nekom čudnom vremenu, u kome se samo na Istagramu živi savršenim životima, a sreća meri brojem lajkova i pratilaca. I dok neki žale za danima kada su se sastanci, i ljubavni,i i poslovni, i oni sa drugarima, zakazivali starim dobrim, fiksnim telefonom, pa smo jedni druge čekali i po pola sata, nešto mlađi na (ne)sreću za te faze ni ne znaju. Ipak, poznajem dosta ljudi koji nekako odolevaju trendovima koje savremeno društvo nameće, pa uporno odbijaju da se povinuju bilo kojoj društvenoj mreži, sve ih smatrajući pošastima današnjeg užurbanog ritma. Ali, kako svaka nova situacija otvara neka nova vrata, uvek se oni najsposobniji dočekaju na noge i vrlo brzo adaptiraju na novonastale okolnosti. U svetu koji se, ponekad mi se bar tako čini, okreće oko svoje ose brže nego ikada, biti spreman na promene znači sve. Analizirajući sve prednosti i mane tih „social“ novotarija, najupečatljivije su mi aktivnosti ljuidi koji su sve te okolonosti iskoristili u svoju korist i okrenuli vodu „na svoju vodenicu“. Tako ćete na Instagramu videti niz self-employment majstora, koji su shvatili da im ama baš ništa neće pasti s neba i da se za svaku dobit moraju zasukati rukavi, makar to bilo i online. Iskreno govoreći, kao neko ko od svog punoletstva, dakle punih 13 godina, radi na televiziji i samim tim sam najprivrženija ovom mediju, uopšte nisam verovala da će sve što se dešava na internetu toliko uzeti maha. I zato skidam kapu onima koji su među prvima uvideli taj potencijal i koji su danas stasali u ozbiljne preduzetnike i suverene vladare online realnosti.
Biti pionir i vizionar u ma kojoj sferi ogromna je stvar. Dok šetam Ušće Shopping Centerom, posmatram izloge i razmišljam o tome kako su uspešne brendove napravili ljudi koji su nekada, verovatno ne sluteći da će dosegnuti zvezde, započeli svoje poslove. A evo gde su sada, pozicionirani na omiljenom mestu Beograđana i Beograđanki. Ono što hoću da vam kažem jeste da budete spremni na promene, da verujete u sebe i svoje snove. Imate ideju o biznisu? Koliko god mali taj posao bio, uspeh se činio dalekim, a ciljevi nedostižnim, važno je početi, jer kad se ideja jednom zakotrlja, rezultati svakim danom postaju veći i značajniji. Upoređujući se sa uspešnijima od sebe, skloni smo tome da prenebregnemo činjenicu da iza svakog ozbiljnog poslovnog uspeha stoji mnogo truda, odricanja, smelosti i vere u sebe. Zato se sledeći put kada budete bili u Ušću, okrenite oko sebe i sigurno ćete i sami pronaći inspiraciju i dobru ideju- za novi stajling, novi poklon, novi posao, možda čak i za vaše novo ja. A do tada, pišite nam i u formi komentara na ovaj tekst odgovorite nam na pitanje Zašto vi volite Ušće? Najbolji odgovor nagrađujemo udobnim i preslatkim papučama brenda Cheek by Lisca. Do sledećeg čitanja!
No Comments