Danas se ulaže više napora nego ikad, da bi se dokučilo šta je recept za uspešnu vezu. Statistika pokazuje da i ako dođe do ludog kamena, polovina obećanih na večni suživot ‒ se razvodi. Supržnici se zaista upoznaju tek u braku, ma koliko da je trajalo zabavljanje. Možda je bolja prognoza kod veza bez obaveza? Pretpostavka o verovatnoći ishoda je mnogo jasnija od samog početka i onda nema kajanja. Da li vidite razliku? Da smo, na primer, prilikom kupovine skupocenih cipela, svesne činjenice da postoji 50% šanse da se jednog dana slomije štikla, da li bismo ih ipak kupile? Tu možda leži odgovor primenljiv u svim sferama naših života. Biramo ono što nas neće mnogo potresti ukoliko krene po zlu. To se odnosi na veze, kao i na cipele. Svako pravi svoje odluke, često bez glavobolje o roku trajanja.
Živimo u vreme neslućenih izbora i mogućnosti koje nam je donelo potrošačko društvo. Kako da znamo da će naš izabranik ispuniti sve ono što očekujemo? Ljubav nije izgleda dovoljna. Imamo strah od gubitka sopstvenog, mukotrpno izgrađenog identiteta. U vezama tražimo stabilnost, bezbednost, posvećenost, prisnost i naravno, ljubav. To su veliki zahtevi imajući u vidu da živimo u vreme izloženosti sunovratu vrednosti. Mnogi muškarci (a skoro podjednako i žene) žele, makar povremene promene, avanture, slobodu, iznenađenja i požudu. Nastaje epidemija straha od obaveza. Živi se punim plućima, gledajući samo ispred sebe i ne osvrćući se bez preke potrebe. Šepuri se sebičnim uspesima i bez griže savesti se ide dalje. Naginje se instant zadovoljstvima olako napuštajući tradicionalni sistem vrednosti. Moto današnjice je“ Samo bez obaveza!“
Bilo bi divno kad bi životno važne vrednosti bile ono što nas spaja sa našim izabranikom. Naši duhovni i moralni kvaliteti bi trebalo da prevagnu u odlukama, uprkos razmiricama koje su u vezama neminovne. Mada, izgleda da smo suviše čitale Džejn Ostin u mladosti i da imamo preterano romantičnu predstavu o tome šta bi muškarci trebalo u nama da vide. Naša prava obaveza je da postanemo i ostanemo najbolja verzija sebe. Da budemo prvenstveno zadovoljne sobom i onim što stvaramo u ovom svetu. Nismo mi marionete koje će dobiti dušu samo ako ih zavoli princ. Ne zaboravimo… nas uvek neko iskreno voli!
A što se tiče izbora obuće ‒ neka racio prevagne, ako se odlučite za Tommy Hilfiger ‒ tu nema greške!
No Comments